"Tidak akan kayanya kita kalau terlalu kedekut untuk bersedekah, dan tidak akan miskinnya kita kalau kita selalu bersedekah"

Tuesday, January 1, 2013

It's 2013

Salam tahun baru 2013!! Selamat tinggal 2012.

Walaupun hari ini cuti, tetapi hari ini saya sangat sibuk. Sesudah solat Subuh, sidai kain, lipat kain, simpan kain baju dalam almari, tunggu anak-anak bangun, siap-siap pergi breakfast sebab saya nak settlekan nametag anak-anak untuk dijahit di kemeja mereka. Pergilah kami ke pasar PJ Old Town and had breakfast there. Jumpa satu aunty ni dia charge rm1 per name. oklah tu. Ingat nak suruh mak jahitkan tp macam busy jer kan... (nilah disadvantagenya bila tak tahu guna mesin jahit)

Balik rumah singgah bank sat then balik cepat-cepat sebab Adam nak memerut. Sampai umah, jahit badge lak kat kemeja. Settle semua, gosok baju lak... then only makan. Tu pun makan kat umah mak, macam biasa. Aik lagi satu... angkat kain dijermuran, nanti hujan turun....

Esok budak dah start sekolah. Tapi saya tak cuti. Hubby@Encik Zul yang cuti sebab lusa i pulak cuti sebab nak bawa Ammar Raziq pi PPUM, jumpa doctor genetiknya... Ntah macam mana la esok kan sebab Ameer dah start Pra-Sekolah. Hari tu masa orientasi dah melalak bila i takde. Cikgu tu siap cakap, nasib baik tak banjir. bole ke gitu? takpleh cikgu, saya dah psycho anak saya untuk bergembira di sekolah esok dan hari- hari seterusnya.

Adam will be in Standard 3 and Arham Standard 2. 

Cepat betul anak-anak saya membesar. Dengan kenakalan dan keganasan yang berlaku di rumah saya dan rumah mak setiap hari, tak sedar diaorang dah besar and lagilah tak tahu duduk diam. TENSION!!

Anyway, semoga hari baru tahun baru ini akan lebih diberkati dengan limpah kurnia dariMU YA ALLAH! Ampunkan dosa2 kami, ibu bapa kami, anak-anak kami, adik-beradik kami, sedara mara kami serta sahabat handai kami yang telah banyak memberikan sokongan serta dorongan juga pinjaman dalam bentuk apa jua kepada kami. Permudahkan urusan kami dalam menjalani kehidupan seharian.. Amin...

Sebelum saya akhiri catatan saya hari ini, ingin saya kongsikan bersama anda tentang..... PROMOSI SHAKLEE untuk JANUARI 2013 iaitu ADVANCED JOINT HEALTH TABLETS. 


Jangan lepaskan promosi ini. Sesuai untuk dihadiahkan kepada parents atau untuk kegunaan sendiri.

Hubungi :

Your Shaklee Distributor : Amirah

Call / SMS / Whatsapp : 012-3600850

Email : amirahbakri@gmail.com

Like Our Facebook FanPage: Love Equal Us

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...